Oblékat se prostě musíme všichni. To je jednou jistá věc. Oblékat se nejnovějšími modely, které byly předváděny na přehlídkových molech, každý nemůže. A proč? To je prosté. Nemá na to. Ale Vy už prodejnu s oblečením provozujete, takže si musíte v dnešní silné konkurenci opravdu promyšleně poradit. Váš dodavatel už Vašim markentingovým tahům nestačí, takže začněte právě tam. Změňte jej. Velkoobchod textil musí nabízet levně, ale v kvalitním provedení! To abyste si mohli dovolit lákání zákazníků bez újmy na příjmech.

S dobrým dodavatelem to půjde

A co máte za lubem? Takže jeden den v měsíci můžete udělat akci: Vše za padesát korun. Nebo také: Tři kusy za sto korun. To už záleží jen na Vás. První předností takové akce je vyprázdnění skladu, abyste mohli zase pořídit zboží nové. Dále můžete k velkému nákupu přidat pozornost reklamního předmětu, nebo nátělník dle vlastního výběru. Myslíte si, že byste takovými akcemi nedosáhli na trvalé udržení na trhu, i když je konkurence silná? Ani byste nemuseli s cenami tolik dolů.

Vítejte zákazníky novinkami
Ohodnoťte příspěvek